Oferty Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu


OFERTY PRACY AKTUALNE NA DZIEŃ 01.08.2025r.

 

OFERTY PRACY W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH WSPARCIA DPS

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

magazynier

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0262
 

Miejsce pracy:   Wieluń

 

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie podstawowe

Ogólny zakres obowiązków:  przyjmowanie, składowanie oraz wydawanie towaru

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa na czas określony, wynagrodzenie 4700,00 brutto, zatrudnienie od zaraz

 

13.06.2025

16.08.2025

 

OFERTY PRACY DLA OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY  ZAMKNIĘTE

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY OTWARTE

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Zakład Karny w Sieradzu poszukuje osób na stanowiska:

Młodszy psycholog działu penitencjarnego,            Strażnik działu ochrony, Młodsza pielęgniarka/pielęgniarz; Młodszy ratownik medyczny
Młodszy wychowawca działu penitencjarnego,

https://sw.gov.pl/praca-oferty/zaklad-karny-sieradz

 

Kierowca kat C

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0289

 

Miejsce pracy:  teren kraju

Pracodawca: PHU Paweł Bajorek, ul. Dworska 5, Dąbrowa, 98-300 Wieluń, tel. 603 173 637, e-mail: pawelbajorek33@o2.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C, posiadanie książeczki do celów epidemiologicznych i karty kierowcy, operatywność, punktualność, szybkość reakcji, minimum 1 rok doświadczenia

Ogólny zakres obowiązków:  załadunek i rozładunek towarów, dowóz towarów do klienta, prowadzenie dokumentacji - praca na terenie kraju

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony, wynagrodzenie od 8500,00 zł brutto, praca w ruchu ciągłym, zatrudnienie od zaraz

13.06.2025

12.08.2025

Specjalista ds. organizacji produkcji

(1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0321

 

Miejsce pracy:  Wieluń

Pracodawca: Biologiczne Systemy Oczyszczania Wody BIOSOW Robert Kostrzewa,
ul. Fabryczna 41, 98-300 Wieluń, tel. 502 322 190

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie średnie techniczne, znajomość rysunku technicznego, komunikatywność

Ogólny zakres obowiązków:  organizacja zaopatrzenia, przygotowywanie zamówień, organizacja transportu do klienta

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony, wynagrodzenie 5400,00 zł brutto, praca na jedną zmianę od 8.00 do 16.00, zatrudnienie od 03.08.2025r.

08.07.2025

07.08.2025

Mechanik samochodowy

(1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0327

 

Miejsce pracy:  Dzietrzniki

Pracodawca: Auto Naprawa-Wulkanizacja Mirosław Dubas, Dzietrzniki 69, 98-335 Pątnów, tel. 607 819 635,
e-mail: miroslaw-dubas@wp.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe mechaniczne

Ogólny zakres obowiązków:  wymiana opon ,naprawa samochodów

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 5000,00 -6000,00 zł brutto, praca na jedną zmianę od 8.00 do 16.00, zatrudnienie od zaraz

10.07.2025

09.08.2025

Nauczyciel psycholog

(1 miejsce pracy na umowę o pracę 18/22 etatu)

 

Ofpr/25/0329

 

Miejsce pracy:  Kraszkowice

Pracodawca: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kraszkowicach, ul. Szkolna 5, Kraszkowice,
98-300 Wierzchlas, 
tel. 507 427 488

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, posiadanie przygotowania pedagogicznego, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, pracy w zespole

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie badań diagnostycznych uczniów, udzielania pomocy i wsparcia w ramach potrzeb, profilaktyka

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie od 4000,00 do 6000,00 zł brutto, zatrudnienie od 01.09.25

10.07.2025

09.08.2025

Nauczyciel j. polskiego

(1miejsce pracy na 0,56 etatu)

 

Ofpr/25/0332

 

Miejsce pracy:  Osjaków

Pracodawca: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Osjakowie,
ul. Częstochowska 24, 98-320 Osjaków, tel. 43 842 33 17

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie wyższe pedagogiczne, kierunek filologia polska, mile widziane doświadczenie

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie zajęć w szkole podstawowej z języka polskiego

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie od 2885,68 do 3478,16zł brutto, zatrudnienie od 01.09.2025

16.07.2025

15.08.2025

spawacz

(20 miejsc pracy na 1/1 etatu)

 

Ofpr/25/0338

 

Miejsce pracy:  Wieluń

Pracodawca: Wielton S.A.,
ul. Rymarkiewicz 6, 98-300 Wieluń, tel. 510 202 732

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe, wymagane doświadczenie w spawaniu, umiejętność spawania, czytania rysunku technicznego. Posiadanie uprawnień spawalniczych (nie muszą być aktualne)

Ogólny zakres obowiązków:  spawanie elementów stalowych lub aluminiowych na podstawie dokumentacji technicznej

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + premia do 2 000,00 zł brutto, zatrudnienie od 01.08.2025

17.07.2025

16.08.2025

montażysta

(30 miejsc pracy na 1/1 etatu)

 

Ofpr/25/0339

 

Miejsce pracy:  Wieluń

Pracodawca: Wielton S.A.,
ul. Rymarkiewicz 6, 98-300 Wieluń, tel. 510 202 732

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi elektronarzędzi, mile widziane czytanie rysunku technicznego, mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic UDT

Ogólny zakres obowiązków:  montaż ostateczny naczep/przyczep przy pomocy elektronarzędzi

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto + premia do 2 000,00 zł brutto, zatrudnienie od 01.08.2025

17.07.2025

16.08.2025

nauczyciel

(1 miejsce pracy na 18/18 etatu)

 

Ofpr/25/0341

 

Miejsce pracy:  Gromadzice

Pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Gromadzicach, Gromadzice 49, 98-310 Czarnożyły,
tel. 43 84 16 292, e-mail: sekretariat@gromadzice.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie wyższe, przygotowanie pedagogiczne, pedagogika specjalna lub edukacja wczesnoszkolna  i oligofrenopedagogika lub edukacja i rehabilitacja osób w spektrum autyzmu, umiejętność pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, mile widziane doświadczenie

Ogólny zakres obowiązków:  Praca z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniem w spektrum autyzmu

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie od 7000,00 zł brutto zatrudnienie od 01.09.2025

17.07.2025

16.08.2025

Manager ds. zakupu

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

 

Ofpr/25/0354

 

Miejsce pracy:  Posmykowizna

Pracodawca: F.H. WELTSAMEN Łukasz Gaworski, Posmykowizna 55, 98-335 Działoszyn,
tel. 693 972 015, e-mail: a.gaworska@weltsamen.com

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min średnie, biegła znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego, mile widziane doświadczenie

Ogólny zakres obowiązków:  zakup towarów rolnych z rynków wschodnich

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach 8.00-16,00, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto zatrudnienie od 01.09.2025

30.07.2025

29.08.2025

Manager ds. sprzedaży

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

 

Ofpr/25/0355

 

Miejsce pracy:  Posmykowizna

Pracodawca: F.H. WELTSAMEN Łukasz Gaworski, Posmykowizna 55, 98-335 Działoszyn,
tel. 693 972 015, e-mail: a.gaworska@weltsamen.com

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego, mile widziane doświadczenie

Ogólny zakres obowiązków:  utrzymanie stałych relacji handlowych z klientami krajowymi i zagranicznymi

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach 8.00-16,00, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto zatrudnienie od 01.09.2025

30.07.2025

29.08.2025

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM  W WIELUNIU

Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń

Wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu.

Ofpr/25/0356

Zakres wykonywanych zadań:

  1. Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:
  1. sprawy dotyczące pozwoleń na budowę,
  2. sprawy dotyczące zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
  3. sprawy dotyczące zgłoszeń i pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego,
  4. sprawy dotyczące zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
  1. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.                                     o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa).
  2. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
  3. W zakresie ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej prowadzenie sprawozdawczości statystycznej o ruchu budowlanym przekazywane do Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
  4. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz powierzonych przez Starostę.
  5. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi funkcjonującymi na obszarze powiatu, organu samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej właściwymi do załatwiania spraw.
  6. Bieżące przyjmowanie wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyczerpujących wyjaśnień ustnie lub pisemnie.
  7. Prowadzenie rejestru załatwionych spraw, przechowywanie akt, oraz ich właściwa archiwizacja.
  8. Przyjmowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających                     z wykonywania zadań publicznych rejestrowanych w Wydziale.
  9. Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych.
  10. Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  11. Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.
  12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce:  budownictwo lub architektura.
  2. Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.:
  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4.  nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.
  2. Dyspozycyjność, umiejętność pracy  samodzielnej  i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań.
  3. Umiejętność planowania i organizacji pracy.
  4. Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących.
  5. Znajomość przepisów z zakresu:
  1. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
  2. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
  3. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
  4. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  5. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
  6. rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane;
  7. Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady   
        Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.;
  8. Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu,  
        uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia
        19.09.2024 r. z późn. zm.;
  9. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
        2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów 
        akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów      
        zakładowych.

Warunki pracy:

  1. Pełny etat, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30, kontakt z petentem.
  2. Pomieszczenie spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa                            i higieny pracy, stanowisko pracy na parterze (brak windy).
  3. Praca biurowa przy komputerze pow. 4 godzin na dobę.
  4. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony 6 miesięcy                z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  5. Wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych obowiązującym w Urzędzie.
  6. Proponowane zatrudnienie sierpień 2025 r.

 Oferta pracy powinna zawierać:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kopie świadectw pracy (jeśli kandydat posiada).
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu                    z pełni  praw publicznych.
  6. Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie  dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).
  9. Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa                             w Starostwie Powiatowym w Wieluniu” do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126,  w terminie do dnia 11 sierpnia  2025 r. do godz. 15:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

 

11.08.2025

 

 

 

OFERTY PRACY PRZYJĘTE DO UPOWSZECHNIANIA

Stanowisko

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Malarz konstrukcji stalowych

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)
 

PUP Bełchatów

Miejsce pracy: ul. Milenijna 5, 97-410 Żłobnica                

Pracodawca: MOSTOSTAL Kraków S.A., ul. Wielicka 20, 30-552 Kraków, tel. 695 055 114, e-mail: karolina.kedzierska@mostastal.com.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, 1 rok doświadczenia, doświadczenie w malowaniu konstrukcji stalowych

Ogólny zakres obowiązków: malowanie konstrukcji stalowych za pomocą pompy i pistoletu na grubość, drobne naprawy, przestrzeganie zasad BHP

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, praca na dwie zmiany 6.00-14.00 lub 14.00 – 22.00, wynagrodzenie 4800,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

08.07.2025

07.08.2025

Pracownik transportu

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)
 

PUP Bełchatów

Miejsce pracy: ul. Milenijna 5, 97-410 Żłobnica                

Pracodawca: MOSTOSTAL Kraków S.A., ul. Wielicka 20, 30-552 Kraków, tel. 695 055 114, e-mail: karolina.kedzierska@mostastal.com.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, 1 rok doświadczenia, uprawnienia do obsługi suwnicy z poziomu 0, uprawnienia hakowe

Ogólny zakres obowiązków: transport wewnętrzny produktów przy użyciu suwnicy, pakowanie gotowych elementów, załadunek

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, praca na dwie zmiany 6.00-14.00 lub 14.00 – 22.00, wynagrodzenie 4800,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

08.07.2025

07.08.2025

Mechanik

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)
 

PUP Wieruszów

Miejsce pracy: Wieruszów

Pracodawca: WOODECO WIERUSZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bolesławiecka 10, 98-400 Wieruszów, tel.: 62 783 31 00

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, 1 rok doświadczenia, Wymagana umiejętność obsługi podstawowych elektronarzędzi (szlifierka, wiertarka, zakrętarka itp.). Mile widziana umiejętność spawania.

Ogólny zakres obowiązków: Prace związane z naprawami, remontami, serwisem, utrzymaniem ruchu maszyn i urządzeń przemysłowych na terenie zakładu (możliwość przyuczenia). Prace ślusarskie, warsztatowe. Pracodawca zapewnia atrakcyjny system premiowy. Możliwość skorzystania z kafeterii (MyBenefit) oraz dofinansowania do urlopów i kolonii dla dzieci.

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

16.07.2025

15.08.2025

Młodszy geodeta

(1 miejsce pracy na 1/1 etatu)
 

PUP Sieradz

Miejsce pracy: ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz

Pracodawca: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Łodzi, ul. Solna 14,
91-423 Łódź, tel. 42 235 47 14

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie min średnie branżowe, biegła znajomość obsługi komputera, znajomość obsługi sprzętu geodezyjnego, programów geodezyjnych, 2 lata stażu pracy  - w przypadku wykształcenia wyższego nie jest wymagane.

Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie prac geodezyjnych

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 5600,00 zł brutto, zatrudnienie od 01.09.2025

23.07.2025

22.08.2025

Mechanik

(3 miejsca pracy na 1/1 etatu)
 

PUP Pajęczno

Miejsce pracy: Działoszyn

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcji Chłodniczej i Przetwórstwa Rolno-Spożywczego "ANITA" Grzegorz Mordalski, ul. Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn,
tel.: 43-84-03-902, 43-841-36-64

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, mechanik maszyn i urządzeń, książeczka d celów sanepidowska

Ogólny zakres obowiązków: Przegląd oraz usuwanie usterek maszyn i urządzeń w zakładzie. Konserwacja, przeglądy i remonty bieżące maszyn i urządzeń.

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, praca na dwie zmiany, wynagrodzenie 6000,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

29.07.2025

28.08.2025

 

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

 

OFERTY DLA OSÓB BEZROBOTNYCH NA STAŻ

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)       

                                            

                                              

Stanowisko

  •  

Godziny i dni

Wymagania

kelner

  •  

9:30 – 17:30

 

wykształcenie zawodowe gastronomiczne, posiadanie prawa jazdy kat. B

pracownik magazynowy

  •  

8:00 – 16:00

 

umiejętność pracy w zespole

sekretarka - stażysta

  •  

7:30 – 15:30

wykształcenie minimum średnie (zdany egzamin maturalny), umiejętność obsługi komputera

pomoc księgowej

  •  

8:00 – 16:00

wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera (WORD, EXCEL)

 

 

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

 

 

Informacja wytworzona przez:
Waldemar Kondraczyk , w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Data ostatniej aktualizacji:
01‑08‑2025 07:32:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie