Oferty Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu


OFERTY PRACY AKTUALNE NA DZIEŃ 13.05.2025r.

 

OFERTY PRACY W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH WSPARCIA DPS

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Terapeuta zajęciowy

 (1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/25/0240

Miejsce pracy: Skrzynno

 

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie policealne, kierunek terapeuta zajęciowy lub instruktor terapii zajęciowej, lub posiadanie dyplomu w tym zawodzie, lub studia min. licencjackie lub inżynierskie w zakresie terapii zajęciowej, posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych, prawo jazdy kat. B

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie zabaw ruchowych, organizowanie wydarzeń kulturalnych, prowadzanie treningów funkcjonalnych

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca od 7.30 do 15.30 lub od 11.00 do 19.00, wynagrodzenie 4700,00 zł brutto plus dodatek stażowy plus 1000zł brutto, zatrudnienie od zaraz

24.04.2025

23.05.2025

 

OFERTY PRACY W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Pomocnik cukiernika

 (1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/25/0175

Miejsce pracy: Wieluń

 

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, mile widziany kierunek cukiernictwo

Ogólny zakres obowiązków:  przygotowanie czekolady do dalszej produkcji pralin i figurek czekoladowych, obsługa kołowrotka do obracania form czekoladowych

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca od 6.00 do 14.00 lub od 14.00 do 22.00, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

12.05.2025

11.06.2025

 

OFERTY PRACY DLA OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY  ZAMKNIĘTE

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY OTWARTE

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Zakład Karny w Sieradzu poszukuje osób na stanowiska:

Młodszy psycholog działu penitencjarnego,            Strażnik działu ochrony, Młodsza pielęgniarka/pielęgniarz; Młodszy ratownik medyczny
Młodszy wychowawca działu penitencjarnego,

https://sw.gov.pl/praca-oferty/zaklad-karny-sieradz

 

z-ca kierownika działu technicznego ds. energetycznych  

 (1 miejsce pracy na pełny etat)

 

Ofpr/25/0165
 

Miejsce pracy:   Wieluń

Pracodawca: Spółdzielnia Dostawców Mleka w Wieluniu,
ul. Kolejowa 63, 98-300 Wieluń,
tel. 601 873 434, 43 843 31 11, e-mail: k.zoraw@sdmwiel.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min średnie elektryczne, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane uprawnienia SEP, uprawnienia Grupa 1-D.E, Grupa 2-D.E, Grupa 3-D.E,

Ogólny zakres obowiązków:  nadzór nad organizacją pracy działu technicznego

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa na czas określony, praca od 7.00 do 15.00,  wynagrodzenie od 5000,00zł brutto, zatrudnienie od zaraz

 

19.03.2025

18.05.2025

Monter zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych

 (2 miejsca pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0206
 

Miejsce pracy:   Wieluń

Pracodawca: ZUST S.C. ul. Fabryczna 41, 98-300 Wieluń, tel. 533 929 997, e-mail: zust.wielun@gmail.com

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. B, wymagane doświadczenie w pracach przy budowie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych

Ogólny zakres obowiązków:  prace przy budowie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa na czas określony, praca na jedną zmianę 7.00-15.00,  wynagrodzenie 4666,00 brutto + premia, zatrudnienie od zaraz

 

04.04.2025

30.05.2025

brukarz

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0207
 

Miejsce pracy:   Wieluń

Pracodawca: ZUST S.C. ul. Fabryczna 41, 98-300 Wieluń, tel. 533 929 997, e-mail: zust.wielun@gmail.com

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. B, wymagane doświadczenie w pracach brukarskich

Ogólny zakres obowiązków:  prace brukarskie

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa na czas określony, praca na jedną zmianę 7.00-15.00,  wynagrodzenie 4666,00 brutto + premia, zatrudnienie od zaraz

 

04.04.2025

30.05.2025

Agent ubezpieczeniowy wyłączny PZU

 (3 miejsce pracy na umowę agencyjną)

 

Ofpr/25/0237
 

Miejsce pracy:  ul. Stodolniana 1/u9, 98-300 Wieluń

Pracodawca: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Daszyńskiego 4, 00-893 Warszawa, tel. 785 997 301, e-mail: twilkowiecka@pzu.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi excel

Ogólny zakres obowiązków:  doradztwo ubezpieczeniowe, obsługa klienta, sprzedaż

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa agencyjna, wynagrodzenie 5000,00 – 9000,00 brutto, zatrudnienie od zaraz

 

17.04.2025

16.05.2025

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

II Oddział ZUS w Łodzi

Wydział Kontroli Płatników Składek

II Oddział ZUS w Łodzi

ul. Kilińskiego 7/11

98-220 Zduńska Wola

Kandydat na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu

 

oferowane miejsca pracy:

  • Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11
  • II Oddział ZUS w Łodzi, Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
  • Inspektorat w Wieluniu, ul. 3 maja 7

 

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe

 

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)

- prawo jazdy kategorii B

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętność obsługi pakietu MS Office: MS Word, MS Excel

 

Kompetencje:

orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój,  podejmowanie decyzji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów, negocjowanie i wywieranie wpływu,

 

Wymagane dokumenty:

- CV

- list motywacyjny,

- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając  Aplikuj na dole oferty.( na stronie ZUS)

 

Dodatkowe informacje:

1. Poszukujemy  4  osób na stanowisko Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu

2. Nabór będzie się składał z 2 etapów:

- etap 1: test ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel

- etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie stacjonarnej lub zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line

3. skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie formalne (niezbędne)

4. dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

5. oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek  wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane

Zakres obowiązków

Kandydat przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:

- udziale w szkoleniach organizowanych przez ZUS,

- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,

- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,

- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.

Praca na tym stanowisku wiąże się z koniecznością wykonywania zadań poza biurem i koniecznością odbywania podróży służbowych.

Wiedza i umiejętności zdobyte w okresie pracy na stanowisku Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu są weryfikowane na bieżąco. Wymagany okres 2 lat pracy na  tym stanowisku dla osób, które nie były zatrudnione w ZUS, uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, jest warunkiem powołania na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu. Przystąpić do egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych mogą  osoby, które:

• posiadają wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystają w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
• mają nienaganną opinię i nie były karane za przestępstwo z winy umyślnej.

Termin, do którego należy składać dokumenty to 19 maja 2025

19.05.2025

Kierowca C+E (kraj ruchoma podłoga)

 (2 miejsca pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0250
 

Miejsce pracy:  teren kraju

Pracodawca: BRAMSTAR Jarek Stasiak, Jajczaki 11a, 98-324 Wierzchlas, tel. 509 946 284

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min zawodowe, prawo jazdy kat C+E, umiejętność prowadzenia pojazdów powyżej 3,5 tony posiadanie świadectwa kwalifikacji, karty kierowcy, mile widziane doświadczenie, orientacja w terenie, umiejętność obsługi naczepy typu ruchoma podłoga

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie pojazdu pow 3,5t, obsługa ruchomej podłogi

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie 10 000,00brutto, zatrudnienie od zaraz

 

06.05.2025

05.06.2025

Kierowca C+E (kraj hakowiec)

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0252
 

Miejsce pracy:  teren kraju

Pracodawca: BRAMSTAR Jarek Stasiak, Jajczaki 11a, 98-324 Wierzchlas, tel. 509 946 284

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min zawodowe, prawo jazdy kat C+E, umiejętność prowadzenia pojazdów powyżej 3,5 tony posiadanie świadectwa kwalifikacji, karty kierowcy, mile widziane doświadczenie, orientacja w terenie, umiejętność obsługi przyczepy hakowej

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie pojazdu pow 3,5t, obsługa hakowca

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie od 10 000,00 do 11 000,00zł brutto, zatrudnienie od zaraz

 

06.05.2025

05.06.2025

Kierowca C+E międzynarodowy, operator cysterny chemicznej bez ADR

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0253
 

Miejsce pracy:  teren kraju i Europy

Pracodawca: BRAMSTAR Jarek Stasiak, Jajczaki 11a, 98-324 Wierzchlas, tel. 509 946 284

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie min zawodowe, prawo jazdy kat C+E, umiejętność prowadzenia pojazdów powyżej 3,5 tony posiadanie świadectwa kwalifikacji, karty kierowcy, mile widziane doświadczenie, orientacja w terenie, umiejętność prowadzenia cysterny, obsługi nawigacji, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym

Ogólny zakres obowiązków:  prowadzenie samochodu powyżej 3,5 tony, prowadzenie cysterny chemicznej bez ADR - praca na terenie Europy

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie 500,00zł brutto dzienna dniówka, zatrudnienie od zaraz

 

06.05.2025

05.06.2025

Technik form wtryskowych

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0257

 

Miejsce pracy:  ul. Fabryczna 10, 98-300 Wieluń

Pracodawca: PATROL GROUP Sp. z o. o., ul. Koszutki 2, 30-694 Kraków, tel. 509 211 429

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie średnie zawodowe mechaniczne, mile widziane doświadczenie w pracy mechanika, szlifierza lub w pracach w wydziale utrzymania ruchu, mile widziane uprawnienia na suwnice

Ogólny zakres obowiązków:  wykonywanie przeglądów form wtryskowych, wymiana zużytych części

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, zatrudnienie od zaraz

 

08.05.2025

07.06.2025

spawacz

 (5 miejsc pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0258

 

Miejsce pracy:  Wieluń

Pracodawca: ZUGIL S.A., ul. Sieradzka 56, 98-300 Wieluń,
tel. 512 422 742, e-mail: j.mikolajczyk@zugil.com.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe, wymagane doświadczenie w metodzie spawania 135 (MAG) i dużych konstrukcji stalowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, czytania kart WPS, wykonywania spoin pod badania NDT typu: UT, MT, posiadanie uprawnień do sterowania suwnicy z poziomu zero.

Ogólny zakres obowiązków:  spawanie konstrukcji stalowych ze stali czarnej i nierdzewnej

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie od 4666,00 zł brutto, praca na trzy zmiany, zatrudnienie 01.06.2025

09.05.2025

08.06.2025

sprzedawca

 (1 miejsce pracy na umowę o pracę)

 

Ofpr/25/0259

 

Miejsce pracy:  Rychłocice

Pracodawca: Sklep Spożywczo-Przemysłowy Barbara Jasiak, Rychłocice 71, 98-313 Konopnica, tel. 601 390 010

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów; wykształcenie zawodowe, umiejętność obsługi kasy fiskalnej

Ogólny zakres obowiązków:  sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru na półki, obsługa kasy fiskalnej

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę, wynagrodzenie 4666,00 zł brutto, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 12.00-20.00, zatrudnienie od raza

12.05.2025

11.06.2025

Burmistrz Wielunia

ogłasza nabór w drodze konkursu na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Naczelnika Wydziału Inwestycji i Rozwoju

 

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń

2. Określenie stanowiska:

  1. kierownicze stanowisko urzędnicze: Naczelnika Wydziału Inwestycji i Rozwoju;
  2. bezpośredni przełożony: Burmistrz Wielunia.

 

Wymagania:

Niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe z tytułem inżyniera, magistra inżyniera lub magistra                               o kierunku: budownictwo, inżyniera środowiska, administracja, elektrotechnika, architektura, geodezja; posiada co najmniej pięcioletni staż pracy;
  2. obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej bądź innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym  w przepisach o służbie cywilnej;
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
  6. posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  7. znajomość przepisów z zakresu:
    1. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane,
    2. ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
    3. ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
    4. ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę                               i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
    5. ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania                   i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
    6. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
    7. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
    8. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    9. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r.
      w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”.

3.2. Dodatkowe:

  1. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia w zakresie zbieżnym
    z zadaniami Wydziału Inwestycji i Rozwoju (zarządzenie Nr 200/24 Burmistrza Wielunia z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
    w Wieluniu, strona internetowa www.bip.um.wielun.pl zakładka: prawo lokalne/zarządzenia Burmistrza/rejestr zarządzeń Burmistrza od 2015 r.);
  2. doświadczenie zawodowe w obsłudze organu stanowiącego w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych;
  4. doświadczenie zawodowe w obszarze inwestycyjnym;
  5. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prawidłowe organizowanie pracy Wydziału, w tym dokonywanie rozdzielenia zadań pomiędzy pracowników, aby zadania Wydziału realizowane były prawidłowo, terminowo                  i z należytą starannością;
  2. koordynowanie, nadzorowanie i inicjowanie prac Wydziału;
  3. planowanie potrzeb inwestycyjnych w Gminie Wieluń i przedkładanie ich Burmistrzowi;
  4. koordynowanie i nadzorowanie przygotowywanych przez Wydział projektów umów                           i nadzorowanie monitorowania przez pracowników Wydziału ich realizacji, w celu terminowego wykonania usług z nich wynikających;
  5. pełnienie nadzoru nad procesem wszczęcia przez pracowników Wydziału postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  6. zapewnienie właściwych warunków pracy podległym pracownikom;
  7. nadzorowanie zdobywania, umiejętności stosowania i przestrzegania przez podległych pracowników właściwych przepisów prawa;
  8. zapewnienie sprawnej, praworządnej i kompetentnej obsługi klientów przez Wydział,                      w tym radnych;
  9. rozpoznawanie wniosków, skarg, petycji oraz zapytań i interpelacji radnych, a także terminowe ich załatwienie;
  10. gospodarowanie środkami budżetowymi i mieniem gminnym;
  11. opracowywanie planów rzeczowo – finansowych do projektu budżetu Gminy, zgodnie z właściwością Wydziału;
  12. przygotowywaniu projektów aktów prawnych Rady i Burmistrza wg właściwości działania Wydziału;
  13. współdziałanie w zakresie powierzonych zadań,  z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Wieluń i organami jednostek pomocniczych Gminy Wieluń;
  14.  wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach  z zakresu administracji publicznej, na podstawie i zgodnie z upoważnieniami Burmistrza;
  15.  udział w posiedzeniach Komisjach Rady Miejskiej oraz sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu;
  16.  realizacja kontroli zarządczej w Wydziale, w tym dokumentowanie procesów zarządzania ryzykiem;
  17.  realizowanie prawa dostępu do informacji publicznej na podstawie odpowiedniej ustawy, we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Urzędu.

5. Warunki pracy na stanowisku:

Proponowane warunki zatrudnienia:

1) pełny wymiar czasu pracy, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;

2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);

4) wynagrodzenie ustala Burmistrz na podstawie i zgodnie z zarządzeniem Nr 34/25 Burmistrza Wielunia z dnia 24 stycznia 2025 r. (dostęp do dokumentu, jak podano w poz. 3.2. Wymagania dodatkowe, niniejszego ogłoszenia), uzależnione jest również od zakresu obowiązków                               i udzielonych upoważnień.

6) zatrudnienie od 1 czerwca 2025 r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej                                  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe (w przypadku ich posiadania);

5)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zakres czynności);

6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej bądź innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych;

8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

10) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych;

11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

 

Do oferty prosimy o dołączenie spisu wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl w zakładce: Urząd Miejski/Nabór kandydatów.

 

8. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach opisanych imieniem                                  i nazwiskiem kandydata, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem:

Konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze : Naczelnik Wydziału Inwestycji                           i Rozwojuw pok. nr 1 przy pl. Kazimierza Wielkiego 1 (Ratusz, parter) do godz. 17.00 lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń w terminie do 22.05.2025 r. (o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data                           i godzina wpływu do Urzędu).

 

22.05.2025

 

 

OFERTY PRACY PRZYJĘTE DO UPOWSZECHNIANIA

Stanowisko

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Nauczyciel psycholog

(1 miejsce pracy na 11/22 etatu)
 

PUP Łask

Miejsce pracy:  Widawa

Pracodawca: Publiczne Przedszkole w Widawie, ul. Nowy Rynek 14, 98-170 Widawa,
tel. 43 672 10 01

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie wyższe pedagogiczne, kierunek psychologia

Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie zajęć specjalistycznych z dziećmi - psycholog

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa zastępstwo, wynagrodzenie 2576,00zł brutto, zatrudnienie od zaraz

14.04.2025

23.05.2025

 

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

 

OFERTY DLA OSÓB BEZROBOTNYCH NA STAŻ

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)     

Stanowisko

  •  

Godziny i dni

Wymagania

Pracownik magazynowy

Chotów

od 8.00 do 16.00

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. zawodowe

Magazynier

Widoradz

od 8.00 do 16.00

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. zawodowe

Pomoc kucharza

Wieluń

od 10.00 do 18.00

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. zawodowe

Pracownik biurowy

Wieluń

od 7.30 do 15.30

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. średnie, umiejętność         obsługi komputera

Referent – pracownik obsługi biurowej

Wieluń

od 7.00 do 15.00

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. średnie, umiejętność         obsługi komputera

 

 

 

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

 

 

Informacja wytworzona przez:
Waldemar Kondraczyk , w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2025 11:15:59
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie