Oferty Pracy Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu


OFERTY PRACY AKTUALNE NA DZIEŃ 21.11.2024r.

 

OFERTY PRACY W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

BRAK

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH WSPARCIA DPS

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

BRAK

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH

 (TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

BRAK

 

 

 

OFERTY PRACY W RAMACH DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Elektryk

 (1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/24/0553

Miejsce pracy: teren kraju

Zwolnione miejsce pracy FEŁ

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie min. Zawodowe elektryk lub mechatronik,  prawo jazdy kat. B

Ogólny zakres obowiązków:  instalacje elektryczne

inne informacje dot. Zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca na jedną zmianę 7.00-15.00, wynagrodzenie 4300,00zł  brutto, zatrudnienie od zaraz

14.11.2024

13.12.2024

 

OFERTY PRACY DLA OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

brak

 

 

 

OFERTY PRACY  ZAMKNIĘTE

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

BRAK

 

 

 

OFERTY PRACY OTWARTE

(RÓWNIEŻ DLA OSÓB NIEZAREJESTROWYCH W PUP WIELUŃ)

Stanowisko

Numer oferty

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Zakład Karny w Sieradzu poszukuje osób na stanowiska:

Młodszy psycholog działu penitencjarnego,            Strażnik działu ochrony, Młodsza pielęgniarka/pielęgniarz; Młodszy ratownik medyczny
Młodszy wychowawca działu penitencjarnego,

https://www.sw.gov.pl/praca-oferty/zaklad-karny-sieradz

 

 

Specjalista ds. wod-kan

 (1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/24/0507

Miejsce pracy: teren gminy Wieluń

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, tel. 43 843 31 15, e-mail: w.choczaj@komunalne.wielun.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie wyższe budowlane, kierunek inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna lub pokrewne, prawo jazdy kat B, min. 2 lata doświadczenia, organizacja pracy, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność rozwiązywania problemów, mile widziane świadectwo kwalifikacyjne E i D, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, znajomość uregulowań prawnych, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniem ścieków, prawo wodne, ochrony środowiska, przepisy prawa pracy i bhp

Ogólny zakres obowiązków:  organizacja i nadzór robót zleconych, wykonywanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wod-kan, uzgadnianie dokumentacji projektowej, prowadzenie odbioru przyłączeń, przygotowywanie planów modernizacji i konserwacji obiektów.

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca na jedną zmianę, wynagrodzenie od 5000,00 zł brutto, zatrudnienie od 04.11.2024

16.10.2024

30.11.2024

Monter izolacji cieplnej

 (4 miejsca pracy na umowę zlecenie)

Ofpr/24/0528

Miejsce pracy: teren kraju

Pracodawca: URBAN-TECH Sp. z o.o., ul św. Barbary 4c,
98-300 Wieluń, tel. 607 850 402, e-mail: urbantech@op.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe budowlane, wymagane doświadczenie w ocieplaniu budynków, umiejętność pracy w zespole, brak nałogów.

Ogólny zakres obowiązków:  ocieplanie elewacji budynków mieszkalnych- praca w delegacji, pracodawca pokrywa koszty noclegu w przypadku dalszych wyjazdów.

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca na jedną zmianę, wynagrodzenie 45,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

29.10.2024

28.11.2024

Pracownik do obsługi maszyn poligraficznych

 (1 miejsce pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/24/0534

Miejsce pracy: Rychłowice

Pracodawca: KOLOR DRUK Bogusław Wcisło, Rychłowice 34, 98-300 Wieluń, tel. 43 843 83 60, e-mail: ksiegowosc@kolor-druk.com.pl

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy

Ogólny zakres obowiązków:  obsługa maszyn poligraficznych

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, wynagrodzenie 4300,00 zł brutto, zatrudnienie od 01.12.2024

30.10.2024

29.11.2024

Ślusarz, spawacz, monter

 (2 miejsca pracy na 1/1 etatu)

Ofpr/24/0551

Miejsce pracy: Osjaków, ul. Topolowa 8

Pracodawca: ZULiBT „TECH-MAL”, ul. Puławskiego 25, 42-200 Częstochowa, tel. 501 610 346

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie zawodowe, znajomość rysunku technicznego, umiejętność spawania metodą MAG i TIG

Ogólny zakres obowiązków:  spawanie i montaż elementów konstrukcji stalowych

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00,  wynagrodzenie od 5000,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

13.11.2024

12.12.2024

Burmistrz Wielunia

ogłasza nabór w drodze konkursu na wolne stanowisko urzędnicze

Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń

kierownicze stanowisko urzędnicze: Naczelnika Wydziału Nieruchomości i Planowania Przestrzennego;

 

Wymagania:

Niezbędne:

1) wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo, ochrona środowiska, inżyniera środowiska, gospodarka nieruchomościami, geodezja, administracja, prawo, architektura;

2) obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej bądź innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

6) posiadanie nieposzlakowanej opinii;

7) znajomość przepisów z zakresu: ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”.

Dodatkowe:

1) ukończenie studiów podyplomowych, kursów, szkoleń w zakresie zbieżnym z zadaniami wykonywanymi na stanowisku;

2) doświadczenie zawodowe w obsłudze organu stanowiącego w jednostkach samorządu terytorialnego. 1) prawidłowe zorganizowanie Wydziału i dokonywanie rozdzielenia zadań pomiędzy pracowników;

2) zapewnienie właściwych warunków pracy podległym pracownikom;

3) nadzorowanie zdobywania umiejętności stosowania i przestrzegania przez podległych pracowników właściwych przepisów prawa;

4) zapewnienie sprawnej, praworządnej i kompetentnej obsługi klientów przez Wydział, w tym radnych;

5) rozpoznawanie wniosków, skarg, petycji oraz zapytań i interpelacji radnych, a także terminowe ich załatwienie;

6) gospodarowanie środkami budżetowymi i mieniem gminnym;

7) opracowywanie planów rzeczowo – finansowych do projektu budżetu, zgodnie z właściwością Wydziału;

8) przygotowywaniu projektów aktów prawnych Rady i Burmistrza wg. właściwości działania Wydziału;

9) współdziałanie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Wieluń i organami jednostek pomocniczych Gminy Wieluń;

10) prowadzenie negocjacji w zakresie przeniesienia własności nieruchomości;

11) wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, zgodnie i na podstawie upoważnienia Burmistrza;

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

12) udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz Sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu;

13) realizację kontroli zarządczej w Wydziale, w tym udokumentowanie procesów zarządzania ryzykiem;

14) realizowanie prawa dostępu do informacji publicznej na podstawie odpowiedniej ustawy we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Urzędu.

 Warunki pracy na stanowisku:

Proponowane warunki zatrudnienia:

1) pełny wymiar czasu pracy, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;

2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony (6 miesięcy) z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);

6) zatrudnienie od 1 stycznia 2025 r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4) kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe (w przypadku ich posiadania);

5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej bądź innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych;

10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Do oferty prosimy o dołączenie spisu wszystkich dokumentów składanych w ofercie.

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.bip.um.wielun.pl w zakładce: Urząd Miejski/Nabór kandydatów.

Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach opisanych imieniem i nazwiskiem kandydata, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego oraz dopiskiem:

„Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze : Naczelnik Wydziału Nieruchomości i Planowania Przestrzennegow pok. nr 1 przy pl. Kazimierza Wielkiego 1 (Ratusz, parter) lub przesłać na adres pocztowy: Urząd Miejski w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń w terminie do 26 listopada 2024 r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu).

26.11.2024

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW

NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

AUDYTOR WEWNĘTRZNY

W STAROSTWIE POWIATOWYM W WIELUNIU

 

Nazwa i adres jednostki:

STAROSTWO POWIATOWE W WIELUNIU

Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń

 

Kierownicze stanowisko
urzędnicze:

Audytor wewnętrzny 1/4 etatu

 

Zakres wykonywanych zadań, w szczególności:

  1. Prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych powiatu w odniesieniu do realizowanych celów i zadań,                               w szczególności:
  1. dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności i efektywności;
  2. czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych w zakresie ich działalności.
  1. Przygotowywanie rocznego planu audytu
    wewnętrznego oraz sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni.
  2. Tworzenie zasad funkcjonowania audytu wewnętrznego w samorządzie powiatowym.
  3. Sporządzenie karty audytu wewnętrznego.
  4. Badanie wiarygodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu poprzez następujące sprawdzenia:
  1. przestrzegania zasad rachunkowości,
  2. zgodności zapisów w księgach rachunkowych z dowodami księgowymi,
  3. zgodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu z zapisami w księgach rachunkowych.
  1. Badanie oraz ocena procesów stosowanych w samorządzie pod kątem ich efektywności.
  2. Ocena przestrzegania celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków, uzyskiwania możliwie najlepszych efektów w ramach posiadanych środków oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań.
  3. Ocena adekwatności, efektywności i
    skuteczności systemów kontroli, zarządzania ryzykiem i kierowania jednostką sektora finansów publicznych.
  4. Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi.

 

Warunki pracy:

  1. Wymiar czasu pracy ¼ etatu,
  2. Praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń oraz wyjazdy poza Urząd.
  3. Pomieszczenie spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy na II piętrze (brak windy).
  4. Praca biurowa i przy komputerze.
  5. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony – 6 miesięcy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  6. Wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych obowiązującym w Urzędzie.
  7. Zatrudnienie od stycznia 2025 r.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
  2. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów
  3. międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
  4. Polskiej.
  5.  Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) określone dla stanowisk urzędniczych:
  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  2. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nieposzlakowana opinia.
  1.  Posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub;
  2. złożonego, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub;
  3. uprawnienia biegłego rewidenta, lub;
  4. dwuletniej praktyki w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość aktów prawnych regulujących kwestie związane z prowadzeniem audytu wewnętrznego.
  2. Wiedza merytoryczna oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m.in.: znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka.
  3. Znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.
  1. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
  2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  3. ustawy  z dnia 27 sierpnia 2009 r.  o finansach publicznych,
  4. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
  5. ustawy  z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  7. Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.,
  8. Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r.
  1. Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych.
  2. Znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
  3.  Umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków.
  4. Komunikatywność, sumienność, postawa etyczna, uprzejmość, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie pracy, decyzyjność, samodzielność, dokładność, terminowość, zarządzanie informacją, odporność na stres, poczucie odpowiedzialności, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa.
  5. Umiejętności praktyczne: znajomość obsługi komputera.

 

Oferta pracy powinna zawierać:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla pracownika  ubiegającego się o zatrudnienie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  6. Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie.
  7. W przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego: certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego; dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim; świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty; świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
  8.  Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  9. Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo lub za umyślnie popełnione przestępstwo skarbowe.
  10. Kopie referencji lub opinii – jeśli kandydat posiada.
  11. Oświadczenie  dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).
  12. Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.

 

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją „Nabór na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Wieluniu” Starostwo Powiatowe w Wieluniu, 98-300 Wieluń, pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126, w terminie do dnia 02 grudnia 2024 r. do godz. 15:00.

 

W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

 

Inne informacje  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest powyżej 6 %.

 

02.12.2014

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W STAROSTWIE POWIATOWYM  W WIELUNIU

Starostwo Powiatowe w Wieluniu

Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń

wolne stanowisko urzędnicze:

- podinspektor w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego                                  w Wieluniu

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie postępowań w sprawie:
  1. wydawania praw jazdy;
  2. wydawania międzynarodowych praw jazdy;
  3. wydawania kart kwalifikacji kierowców;
  4. wydawania pozwoleń na kierowanie tramwajem;
  5. skierowania na egzaminy sprawdzające kwalifikacji kierowcy;
  6. skierowania na badania lekarskie;
  7. skierowania na badania psychologiczne;
  8. skierowania na kurs reedukacyjny;
  9. zatrzymywania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami;
  1. Wydawanie profili kandydatom na kierowców.
  2. Wydawanie profili kierowców zawodowych.
  3. Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi oraz przewożącymi wartości pieniężne.
  4. Wykonywanie orzeczeń sądów w przypadku orzeczenia kary zakazu kierowania pojazdami.
  5. Wysyłanie oraz żądanie akt kierowców.
  6. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających posiadane uprawnienia.
  7. Współpraca z policją, prokuraturą i sądami oraz placówkami służby zdrowia w sprawach wydawania, zatrzymywania, cofania i przywracania uprawnień do kierowania pojazdami.
  8. Wprowadzanie danych o  kierowcach do systemu komputerowego.
  9. Obsługa rozbieżności w danych CEK dotyczących kierowców, a także przekazywanie zwrotnych odpowiedzi za pomocą ITSM Atmosfera.
  10. Współpraca z PWPW S.A. w zakresie przesyłania danych do produkcji dokumentów praw jazdy.
  11. Przygotowywanie corocznego sprawozdania z zadań wykonywanych przez referat praw jazdy.
  12. Prowadzenie archiwum akt kierowców.
  13. Prowadzenie rejestru zatrzymanych praw jazdy.
  14. Prowadzenie ewidencji ośrodków szkolenia kierowców i podmiotów prowadzących szkolenia.
  15. Przeprowadzanie kontroli ośrodków szkolenia kierowców.
  16. Prowadzenie ewidencji instruktorów.
  17. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności regulowanej ośrodków szkolenia kierowców.
  18. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie nadzoru nad szkoleniem kierowców.
  19. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej z zakresu spraw załatwianych przez Wydział.

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce.
  2. Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) określone dla stanowisk urzędniczych:
  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  2024 r. poz. 1135);                   
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia.

 

  Wymagania dodatkowe:

  1. Rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność.
  2. Umiejętność pracy w zespole. 
  3. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.   
  4. Umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce.
  5. Znajomość przepisów z zakresu:
    1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy,
    2. ustawy z dnia 5 stycznia 2001 r. o kierujących pojazdami wraz                                z rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy,
    3. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
    4. ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny,
    5. ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń,
    6. ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców,
    7. ustawy z dnia 7 września 2007 r. pomoc osobom uprawionym do alimentów,
    8. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    9. ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
    10. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    11. Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.,
    12. Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r.
  6. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

   Warunki pracy:

  1. Stałe godziny pracy, pełny etat.
  2. Pomieszczenie spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy na I piętrze (brak windy).
  3. Praca biurowa, pełny wymiar czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.30; praca przy komputerze, kontakt z petentem.
  4. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony – 6 miesięcy  z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej (art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
  5. Wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych obowiązującym w Urzędzie.

Oferta pracy powinna zawierać:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.
  3. Kopie świadectw pracy – jeśli kandydat posiada.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 
  5.  Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu                         z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.
  9. Oświadczenie  dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: „Podinspektor w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu” w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju nr 126 w terminie do dnia 02 grudnia 2024 r. do godz. 15.00. 

W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty przesłane elektronicznie nie będą rozpatrywane. Oferty, które zostaną dostarczone do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełniają warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

 

Inne informacje.     

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest powyżej 6 %.

02.12.2024

 

OFERTY PRACY PRZYJĘTE DO UPOWSZECHNIANIA

Stanowisko

Miejsce pracy

Nazwa pracodawcy i dane kontaktowe

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów

Ogólny zakres obowiązków

Informacje dotyczące zatrudnienia

Okres aktualności

Grafik komputerowy DTP

(1 miejsce pracy na pełny etat)
 

PUP Pajęczno

Miejsce pracy:  Działoszyn

Pracodawca: ANITA Grzegorz Mordalski, ul. Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn, tel. 43 840 39 10

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie wyższe, znajomość programów graficznych, mile widziane doświadczenie

Ogólny zakres obowiązków:   projektowanie grafiki opakowań produktów

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, praca na jedną zmianę, wynagrodzenie 5500,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

08.11.2024

07.12.2024

Funkcjonariusz straży granicznej

(45 miejsc pracy na pełny etat)
 

PUP Warszawa

Miejsce pracy:  Warszawa, Radom, Łódź, Bydgoszcz, Nowy Dwór Mazowiecki

Pracodawca: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej,
ul. Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, tel. 22 500 31 90

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie min średnie, obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, niekaralność, zdolność fizyczna i psychiczna do służby w formacjach uzbrojonych 

Ogólny zakres obowiązków:   ochrona granicy państwowej, organizacja i kontrolowanie ruchu granicznego, zapobieganie i przeciwdziałanie nielegalnej migracji

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianę, wynagrodzenie 6697,90 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

19.11.2024

18.12.2024

Magazynier

(1 miejsce pracy na pełny etat)
 

PUP Bełchatów

Miejsce pracy:  Bełchatów

Pracodawca: ASTRA DIGITAL sp. zo.o.                                   ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 22A, 97-400 Bełchatów, tel.: 508-924-115

e-mail: office@astradigital.eu

 

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie na danym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły (spostrzegawczość)

Ogólny zakres obowiązków: sortowanie i załadunek przesyłek w magazynie, kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów, przygotowanie towaru do dalszej wysyłki, obsługa urządzeń magazynowych, inwentaryzacja magazynu, przestrzeganie procedur magazynowych.

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa zlecenie, praca w godzinach od 07:00 - 19:00, możliwość pracy zmianowej np. 7:00-15:00 lub 11:00-19:00 (40 godzin tygodniowo), wynagrodzenie od 4 500,00 do 5 500,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

20.11.2024

19.12.2024

Młodszy opiekun produktów

(1 miejsce pracy na pełny etat)
 

PUP Bełchatów

Miejsce pracy:  Bełchatów

Pracodawca: ASTRA DIGITAL sp. zo.o.                                   ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 22A, 97-400 Bełchatów, tel.: 508-924-115

e-mail: office@astradigital.eu

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  wykształcenie minimum średnie, mile widziana znajomość języka angielskiego, umiejętności analizowania danych handlowych, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, kreatywność, umiejętność pracy w grupie, gotowość do nauki i rozwoju. Pracodawca zapewnia szkolenie pracownika w zakresie e-commerce.

Ogólny zakres obowiązków: wyszukiwanie nowych produktów, wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja dotychczasowych dostawców, tworzenie rejestrów nowych produktów, kontrola otrzymanych dokumentów źródłowych, uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z dostawcami. Utrzymanie dobrych relacji partnerskich z dostawcami. Ścisła współpraca z pozostałymi działami. Koordynacja zamówień i logistyki produktów do magazynu. Prawidłowa kwalifikacja pakowania i wysyłek produktów. Utrzymanie odpowiedniego stanu magazynowego produktów.

inne informacje dot. zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, praca w godzinach od 8:30-16:30, wynagrodzenie od 5 500,00 do 6 500,00 zł brutto, zatrudnienie od zaraz

20.11.2024

19.12.2024

Pracownik produkcji

(1 miejsce pracy na pełny etat)
 

PUP Bełchatów

Miejsce pracy:  Rusiec

Pracodawca: PAMAPOL S. A                                   ul. Wieluńska 2, 97-438 Rusiec, tel.: 501 406 300

 

Oczekiwania pracodawcy wobec kandydatów;  posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych

Ogólny zakres obowiązków: przestrzeganie procedur, standardów jakościowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonywanie zadań niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu produkcji. Wykonywanie zadań niezbędnych do pracy zespołowej na danym obszarze.

inne informacje dot. zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony, praca w godzinach od 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00, wynagrodzenie 4 300,00 zatrudnienie od zaraz

20.11.2024

19.12.2024

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

 

OFERTY DLA OSÓB BEZROBOTNYCH NA STAŻ

(TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WIELUŃ)     

                                             

Stanowisko

  •  

Godziny i dni

Wymagania

Młodszy referent

Wieluń

od 7.30 do 15.30

poniedziałek-piątek

Wykszt. min. średnie

 

 

 

Szczegółowe informacje na temat powyższych ofert pracy można uzyskać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu – Centrum Aktywizacji Zawodowej – pok. 223 (II piętro) lub pod numerem telefonu  043/ 843-47-33 wew. 223

Informacja wytworzona przez:
Waldemar Kondraczyk , w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  02‑09‑2016 12:45:46
Data ostatniej aktualizacji:
21‑11‑2024 07:28:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie